Recenzia JBL Under Armour True Wireless Flash

Na prvý pohľad by vám ani nenapadlo, že slúchadlá JBL Under Armour True Wireless Flash sú určené pre športovcov. Majú totiž veľmi elegantné výsuvné hliníkové puzdro s tkaninovou šnúrkou pre uchytenie. To však nie je len na ozdobu.
Slúchadlám, ktoré majú certifikáciu vodeodolnosti IPX7, dokáže dodať energiu až na 20 hodín hrania. Čo ma zamrzelo, bol microUSB konektor, privítal by som USB-C. Štvorica LED kontroliek prezradí stav batérie. Ked už sme pri výdrži, štuple samotné majú na jedno nabitie vydržať päť hodín, ja tomuto údaju uberám z praxe približne 30 minút. Záleží však od toho, ako hlasno hudbu počúvate. Slúchadlá majú riešenie Sport Flex Fit, ktoré zabezpečí, že vám z ucha nevypadnú. Skúšal som vrtieť hlavou, skákať, bežať a štuple som nevytriasol. Mal som pri tomto riešení dokonca pocit väčšieho komfortu v uchu. Jediná vec, na ktorú treba upozorniť, je správny výber nadstavca. Ak je zle zvolený dokáže až extrémne znehodnotiť zvuk. JBL pri svojich slúchadlách vždy komunikuje charakteristický zvuk. Nenechajte sa však zmiasť, spoločnosť zvuk stále vylepšuje. A pri novinke je to cítiť ešte o niečo viac. Áno, ak nie ste fanúšikom ekvalizéru nastaveného na uprednostnenie basov, tak budete šomrať, no v tom prípade nie ste cieľová skupina. Slúchadlá sú športové a tomu je prispôsobená myšlienka zvuku. Basy v popredí sú teda jasné. S prihliadnutím na to, že ide o malé a ľahké štuple, nepoznajú limit ani v prípade hardbassových skladieb. Pri sofistikovanejších skladbách tiež vôbec nezaostávajú. Zvuk je plný, pekne vyvážený a ako celok perfektne funguje. Za zmienku rozhodne stojí systém Bionic Hearing, ktorý kombinuje unikátne technológie zvuku a mikrofónu Ambient Aware a TalkTru. V skratke pomocou technológie TalkThru, sa stíši hudba a zosilní reč tak, aby ste sa mohli hravo rozprávať s tréningovým partnerom bez zloženia slúchadiel. Technológia AmbientAware prináša oveľa intenzívnejší zážitok z hudby so súčasným posilnením okolitých zvukov, čo zabezpečuje váš bezpečný pohyb vonku. Vzhľadom na cenu JBL Under Armour True Wireless Flash ponúkajú naozaj veľa. Dizajnu sa neviem nabažiť, zvuk je s ohľadom na kategóriu a konštrukciu luxusný, baví ma výdrž batérie, škoda len microUSB portu.

JBL Under Armour® Sport True Wireless Flash

NAŠE HODNOTENIE:
96%